17 юли 2012 г.

Кулинарен disaster ...

Официално се отказвам от правенето на кексове, торти и тем подобни сладкарски изделия (освен негърското дупе , там съм факир) .
Всичко останало ми се получава много по-ниско от очакванията ми , а това което се получи  вкусно, по някаква неизяснена причина не прилича на нищо.
Днес си играх на домакиня, и реших да приготвя кекс . Естествено не се и съмнявах , че нещо няма да обърка . И се обърка . От приготвянето на сместа , до изпичането всичко беше наред . НО ,когато дойде момента да обърна формата върху подноса , кекса ми ,който направих с толкова любов се разпадна най-безпощадно на няколко части . Сега прилича на нещо като кекс претърпял битка с някой (най-вероятно с мен) ,отколкото на кулинарния шедьовър ,който си представях , че ще бъде . И сега чакам приятеля да се прибере за да се посмеем задружно на моя кулинарен провал.
От друга страна пък е наистина много вкусен. Смея да кажа , че на вкус съм го докарала до там , че да му дам прозвището "Най-вкусния кекс, който съм правила някога "...

1 коментар:

  1. И при мен става така понякога, когато не съм го оставила да се охлади напълно. Като го обръщам докато е още горещ/топъл винаги се разпада, а аз се проклинам за нетърпението си :D Ако го оставя на мира докато се охлади, си запазва формата след обръщане.

    ОтговорИзтриване