29 март 2012 г.

Искам да убия съседката от горния етаж .

Подът и е с теракот и очевидно ,привидно възрастната дама обича да ходи на токчета в къщи ...очевидно дори когато не е на токчета обича да ходи тежко като кобила .Очевидно си има и любима табуретка или стол с колелца ,които обича да търкаля наляво надясно из апартамента си почти постоянно .Очевидно трябва да смаже тези колелца , защото ги чувам дори ,когато телевизора и радиото в стаята ми работят. 
 Очевидно със съседката от по-горния етаж имат някакъв неписан закон ,когато някоя от двете иска да каже нещо на другата...или се подсещат за предстоящия епизод от някой сериал , си правят сигнали с почуквания по парното с тежък предмет... 
Сигурна съм , че това почукване се чува по всички етажи . 
Сигурна съм , че някой също като мен е ядосан на съседките от горния и по-горния етаж.
Сигурна съм , че някой също като мен крои планове за отмъщение . За сега плана ми е да потърпя още малко , докато дойде момента в който да избухна и не се кача да и дрънна главата в парното . 
Сигурна съм , че скандала във входа, който се беше разразил между съседката от горния етаж и съседа от долния онзи ден всъщност е заради тропането по парното . 
Сериозно обмислям вариант със заплашителни бележки лепнати на входната и врата . Обмислям и някоя сутрин да стана в 6 часа и да се разтропам с някой чук по парното ...може да се уплаши че е изпуснала серияла. Обмислям и вариянт, в който когато излизам навън вечер да оставя уредбата увеличена на макс с някой хард рок ...може да и хареса да слуша ток и жици цяла вечер. Не знам кое от всичко това ще предприема , но със сигурност няма да оставя нещата така ...
Сигурна съм и , че и аз имам някои дразнещи навици из къщи , които по някакъв начин дразнят някой от съседите ми , но щом до сега никой нищо не е казал , значи положението не е чак толкова зле... а може би и съседката от горния етаж си мисли по същия начин ............

1 коментар:

  1. Всъщност... много хора си мислят ТОЧНО така. И съседката и от горния, и от долния и от съседния и т.н. етажи. И мърморковците, дето псуват държавата или общината, че нещо не им е наред. Ама нали първо някой трябва да КАЖЕ, че има проблем?! Как иначе да стане? Аз може много да обичам Гилмор, обаче комшията, дето признава само Вагнер, да речем (де ги тез комшии..., а какви комшии имаше едно време....), сигурно ме мисли за луд. И ако не ми каже, че му преча, аз може и да не уцеля волуме-то до къде да го МАХ-вам. Така че КАЗВАНЕТО е първата стъпка.

    И ако не помогне... О-о-о! И пак - О! Това вече е ВОЙНА! Тогава съм толкова изобретателен, колкото само българин може да бъде!

    !

    ОтговорИзтриване