2 ноември 2011 г.

Днес ще пиша за глупости, но някак  чувството ми за справедливост и нормални човешки отношения не може да замълчи.
Онзи ден отивам да си плащам сметката за телефон като всеки нормален човек, заставам си съвсем културно на опашката и си чакам реда. Когато две дами на привидно средна възраст облечени доста стилно се направиха на хитри, и се прередиха, заставайки пред мен. Аз съвсем културно им казах , че всички чакаме на опашка, и че това не е края и . А те като две свраки , ме нападнаха как може да съм толкова некултурна и невъзпитана...
Така .. 
1. Аз им говорех на "Вие" , а  двете госпожи без да се замислят употребяваха обръщение към мен " Ти " . 
2.Едната ме посочи с пръст! (Извинявайте вие къде сте расли ?! Мен мама и тати от малка ме учиха , че не е възпитано да се сочи с пръст! )
Стоях и гледах вцепенена с отворена уста , как двете "госпожи" наливаха , колко невъзпитана съм била ,че цялото младо поколение било такова ... И чашата на търпението ми кипна  , не съм от типа хора , които се редят на опашки само за да имат с кой да се скарат или да си поговорят , имам си личен живот все пак . Но тези две невъзпитани , изключително груби "дами" ме изкараха извън релси . Имах чувството , че ще започна да бълвам огън и жупел. 
Но разбира се , нали съм човек , който държи на добрия тон ,не казах нищо а само стоях и ги слушах как вече застанали на края на опашката продължаваха да обсъждат "младото поколение"...
И сега ме е яд. Винаги се случва така . След някаква подобна случка , сядам в къщи и се ядосвам на себе си , защо съм си замълчала . 
Първо аз не пререждам хората по опашки ,не защото обичам да вися като сопол (с извинение) , а защото е невъзпитано и лошо. 
Второ тия двете "лейдита" съм сигурна , че имат дъщери и даже може би и внучки , и съм сигурна ,че и те са такива простачки като тях .
Трето ,именно те , като представители на както те се изразиха " тяхното поколение" трябваше да покажат малко уважение и възпитание, за да дават пример  . Но нееееее!
После за какво младо поколение , ще говорим . Та именно ето такива като тях , които не са си възпитавали децата , именно техните деца са от този тип "младо поколение ", което те така настървено обсъждаха и дори обиждаха . Именно техните деца , гледайки от ранна крехка възраст как невъзпитано и грубо се държат родителите им , ще се превърнат в поредната доза простаци на обществото. За какво възпитание говорим изобщо?! 

Няма коментари:

Публикуване на коментар