30 септември 2011 г.

Don't you remember ...?

Кога ще те видя отново?
Тръгна си без "сбогом" , не бе казана и една дума ..
Без последна целувка , за да напомня за това ,което имахме ...
Нямах представа за това , което предстоеше...
Знам , че имах капризно сърце и горчивина, подозрително око и тежест в главата си...
Но не помниш ли?...
Не помниш ли?...
Причината заради , която ме обичаше преди ...
Скъпи, моля те спомни за мен поне още веднъж...
Кога беше посления път, когато си помисли за мен?
Или напълно си ме заличил , от спомените си.
Често мисля за това къде сгреших,и колкото повече го правя толкова по-малко знам...
Но не помниш ли?...
Спомни си причината заради , която ме обичаше преди ...
Моля те спомни си за мен , поне още веднъж..
Дадох ти време , и се надявах да откриеш липсващото парче,което да те върне пак при мен..
ЗАщо не помниш?
Не помниш ли?
Дали ще те видя отново ?...

1 коментар: