23 юни 2011 г.

Отритната но истинска ....

Какво е любовта ? Чувство, изгарящо душите ни, и правещо ни по-добри . Какво е онзи трепет , онази емоция,която ни влудява ? Нима истинската любов е просто мит?!

Аз съм от хората ,които не оставят сърцето си без любов. Аз съм момичето ,което плаче на любовни филми и вярва в обичта. Никога не съм била горда и надменна . Но винаги ,когато се влюбя обаче ми разбиват сърцето…

Казват , че когато искаш нещо много силно то се сбъдва. Поискаш ли го с цялото си сърце , то се сбъдва! ИСКАМ ЛЮБОВ! Нека бъде само капчица , но да е моя . Нека бъде само за миг, но да я изпитам. Само да я усетя , да я докосна …. Не искам нищо друго. Само една истинска целувка , едно истинско „обичам те”, една топла прегръдка- това ми е достатъчно… Тази любов е всичко. Всичко ,което искам с цялото си сърце. Но кой ще се влюби в замечтания ми поглед, в искреността на думите ми? Но аз съм си аз ! Въпреки , че вече започвам да мисля , че нямам шанс ,ако остана такава.

И всичко това , защото съм истинска, а в днешно време да си истински е недостатък , от който трябва да се срамуваш. И никой не те харесва затова…. Никой не те оценява.

Нима това е любовта ? Отговорът е ….ДА!

из старите ми писания , писано преди повече от 5 години... и как всяка една дума все още описва какво искам и за какво копнея , пък дори и след толкова много време ...

Няма коментари:

Публикуване на коментар